Disclaimer:The content of this website are prepared for the purpose of information only. Powered by Blogger.

Monday, November 14, 2011

Blog Bertukar Wajah


'Percintaan' ummi dengan Blogspot masih baru. Baru menjangkau 7 bulan. Sebelum ini ummi pernah juga berblogging - tapi menggunakan platform yang lain. Masa ummi mula2 ingin ada blog, hanya ada tiga blogging platform yang ada di fikiran ummi; Blogger a.k.a Blogspot, Wordpress dan Tumblr. Setelah difikir2, ummi akhirnya memilih Blogspot. Blogspot mudah diguna. Orang yang pertama kali menggunakannya pun pasti dapat post entry pertama dalam masa beberapa minit sahaja. Tapi sayang designnya agak terhad. Tapi takpe. Dengan adanya kemudahan internet (dan dalam keadaan takde kerja), ummi gigih mencari template blog yang cantik2 (dan semestinya percuma) hehehe.

Dan inilah hasilnya:

Theme lama
Theme baru

Dan pastinya ini bukan kali terakhir untuk ummi menukar design pada blog ini. Sebab ummi mendapati terdapat berjuta2 design yang saaaaaaaaaaaaaaaaaaangat cantik (dan FREE) ada di internet. Terima kasihlah kepada designer2 di luar sana yang berjaya menjadikan blog ummi sangat cantik! (Mode perasan tak hengat dunia)

1 comments on "Blog Bertukar Wajah"

ummi aiza on November 15, 2011 at 10:23 AM said...

testing bagi komen kat entry diri sendiri :)

 

My Journey Through Motherhood Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez