Disclaimer:The content of this website are prepared for the purpose of information only. Powered by Blogger.

Thursday, April 19, 2012

Rombongan Cik Kiah


Semalam Aiza join rombongan cik kiah sekolah ke Zoo Negara dengan teacher dan classmates dia yang lain. Ini antara salah satu sebab kenapa ummi suka dengan IIUM Nursery & Educare. Selain dari penjagaan yang superb, pengajaran yang komprehensif meliputi Malay, English dan Arabic, sekolah Aiza jugak ada aktiviti sambut birthday setiap bulan dan anjurkan trip untuk budak2 seawal umur 4 tahun. Itu tak termasuk lagi dengan hari sukan, ambik report kad etc. Pendek kata, memang berbaloi hantar anak ke nursery IIUM. Tapi untuk yang tertanya2, nursery ni hanya dibuka untuk staff UIA saja tau!

Muka happy nak naik bas
Pukul 7.30 pagi ummi dan abah dah terpacak depan nursery sebab teacher pesan suruh datang awal untuk breakfast etc. Lepas hantar, abah terus pergi kerja dan ummi terus naik ofis. Tapi pukul 8.30am ummi turun semula ke nursery, sebab terasa nak hantar dia sampai ke bas dan lambai2 dia hehehe. Ummi pulak yang jadi over excited!
Aiza dan classmates

Classmates Aiza ada 13 orang semuanya. Semuanya range umur dari 3 tahun lebih. Ini ummi try recall nama setiap sorang harapnya tak silap. From L-R: Yumi, Habib, Lokman, Bushra, Adam, Husna, Danish, Nor, Adib, Aiza, Syifa', Sofea, Auni, Darwish.

Beratur nak naik bas
Selain, ummi ada jugak 4,5 orang mak bapak yang lain berkumpul kat parking sebab nak tengok anak masing2 naik bus. Dalam hati agaknya semua orang cakap "eh dah besar anak aku. Dah boleh join rombongan sekolah rupanya" kihkihkih
Aiza dan Syifa'
Bas dah nak gerak. Bye2 Aiza!
Bila ummi ambik dia petangnya, macam tak cukup mulut dia bercerita pengalaman dia pergi zoo dengan teacher dan kawan2. Sampai malam tadi nak tidur pun sempat lagi story pasal flamingo! Dan dijangka cerita yang sama akan berulang...ulang...ulang...ulang...sebulan pun belum tentu habis.


0 comments on "Rombongan Cik Kiah"

 

My Journey Through Motherhood Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez