Disclaimer:The content of this website are prepared for the purpose of information only. Powered by Blogger.

Tuesday, December 3, 2013

Musang King Menyerang Lagi


Minggu lepas ajak abah jalan-jalan kat Jusco Kepong. Otw balik singgah kedai durian yang selalu kitorang pergi. Saje cuba nasib kot2 ada durian musang king. Sekalinya memang betul ada. Murah pulak to. RM18 je sekilo. Selalunya dekat tiga puluh hengget. So Ummi apa lagi, borong sampai dua biji. Ni lah nikmat dunia!


Sesapa teringin, pergilah masjid Kepong dekat dengan AEON Jusco. Kat depan masjid tu ada kedai durian. Cina yang jual. Really recommended untuk hantu durian. Tokey dia jujur. Kalau sedap dia kata sedap. Kalau durian gred tak elok pun dia bagitau awal2. Mintak diskaun pun boleh. Agaknya sebab berniaga depan masjid, jadi nilai-nilai murni ada dlm diri kihkihkih.

2 comments on "Musang King Menyerang Lagi"

Chot on December 3, 2013 at 5:59 PM said...

Terbaik tu. Aduiii.. Masjid kepong yg depan mcd tu ke?

ummi aiza on December 5, 2013 at 6:02 PM said...

Haah chot. Kat situlah tempatnya. Awak duduk area kepong jugak ke?

 

My Journey Through Motherhood Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez